Adelaide week 13 13- 4 t/m 19- 4 - 2015 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anouk Horstman - WaarBenJij.nu Adelaide week 13 13- 4 t/m 19- 4 - 2015 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anouk Horstman - WaarBenJij.nu

Adelaide week 13 13- 4 t/m 19- 4 - 2015

Blijf op de hoogte en volg Anouk

22 April 2015 | Australië, Adelaide

Welcome back,

Another week is gone so let's write a story about it.

Ja ja ik ben alweer over de helft, op 20 april nog precies 3 maand hier want 21 Juli sta ik weer op Nederlandse bodem. Dus dat wordt druk druk met het plannen van de dingen die ik nog wil doen:P. Maar wat dit keer niet lukt doen we de volgende keer toch bas?:P Helaas word het weer nu toch echt minder... de zon in nu gelukkig voor jullie in Nederland. Maar ik mag niet klagen ik heb meer dan de helft van de tijd prachtig weer gehad terwijl jullie in de vrieskou zaten. En overdag is het meest van de dagen nog steeds een lekker temeratuurtje alleen 's cohtends en 's avonds toch echt wel een aantal graadjes minder.. so bye bye bruin laagje die ik de laatste maanden geweekt heb:P.


Verder in week 13.... De 2 weken schoolvakantie van Gui waren aangebroken, waardoor ik een aantal dagen alleen was met 3 kids, naja 2 kleintjes en Gui red zichzelf opzich prima met het spelen van games en kjiken van televisie de hele dag. Maar soms was het ook prettig omdat hij me zo af en toe mooi kon helpen met de 2 baby's. Deze woensdag heb ik weer de hele dag gewerkt, waarvan ik 's middags meest druk was met het controleren van babykleding, vooral van Alex. Alles wat hem niet meer past in dozen gedaan en hierdoor wat meer ruimte gemaakt voor de kleding die hem nog wel past. En 's avonds een keer wat anders, lekker met Lucy en Gui naar de bios om fast and furious 7 te kijken:).
Deze week was onze mama Anja uit Nederland ook jarig, maar ik had mijn kaartje al vroeg genoeg opgestuurd, en Bas en ik hadden samen een leuk cadeautje geregeld:). Gelukkig viel het allemaal in de smaak!

Vrijdag ochtend was ik lekker vrij, omdat ik 's middags ging werken ivm tharapieën en afspraken van Lucy. En ja omdat het drukke, volle maar leuke dagen zijn vliegen de weken voorbij. En zelfs de weekenden en reizen naar de andere steden gaan nog veel sneller voorbij... maar dat is ook een goed teken, namelijk dat ik het naar mijn zin heb. Maar ik kijk er ook weer naar uit om weer lekker naar huis te gaan:D. But OZZY, I will come back some day!!!

Het weekend stond weer voor de deur, en die was natuurlijk alweer helemaal volgepland zoals gewoonlijk. Ja van je vrije tijd moet je goed gebruik maken eh, nou dat doen Annika, mijn familie en ik wel hoor.
Zaterdag was het weer jakkie, met veel regen dus een perfecte dag om te gaan shoppen. Annika had namelijk sowieso een cadeau nodig voor 1 van haar kindjes die maandag jarig was. En ja daarvoor moesten we naar onze favoriete winkel, dus ja elke keer als ik daar naartoe ga koop ik wat haha. maar dit keer netjes bij 1 ding gehouden wat ik ook werkelijk nodig had:). Verder nog een beetje in wat winkels gekeken want ja ik heb eigenlijk wat warmere kleding nodig, aangezien ik alleen zomerkleding van NL heb meegenomen. Maar het was te duur en ja als ik iets kocht dan voor een paar maand ivm met de ruimte in mijn koffer. Dus Annika en ik kwamen op het zelfde moment op het briljante idee om naar onze favoriete kleding winkels Savers te gaan. Een second hand store, maar dit is een goede met vaak zelfs nieuwe kleding en alles erg netjes georganiseerd op maat en artikel. En ja een aantal dingen gevonden voor de winter, en elke keer bij de kassa denk ik omg dit gaat zoveel geld kosten... En dit keer was ik weer verbaasd rond de 10 dingen gekocht van winterkleding en samen minder dan 50 dollar. Haha hoppakee :D! Dat zijn nog eens mooie prijsjes en en dan is het ook niet zo erg om het hier achter te laten;). Duss als het nou wat frisser wordt heb ik iig goede kleding:D. Na onze winkel trip moesten we snel naar huis want 's avonds gingen we naar een drive in bioscoop. Een eindje rijden maar daar waren we dan bij de film Cinderella. Grappig om te zien, mensen keken vanuit hun auto of op een stoel, poef voor hun auto. Annika en ik hebben de film vanuit de kofferbak van de auto gekeken, het beviel me goed zo hihi een keer wat anders dan een bioscoop.

Zondag vertrokken mijn familie en ik al vroeg richting de stad. We gingen namelijk op een andere cruise waar je wederom dolfijnen kon spotten. Eric en Joanna bleven aan wal en gingen de markt verkennen. En Lucy, Gui, ALex en ik gingen aan boort, en al snel vertrokken we. We zaten boven op het dek, van het zonnetje te genieten en er was vanalles te zien tijden de 2 uur durende tour. Alleen het weer wisselde nogal van warm naar koud, maar dat was niet zo'n probleem en daarnaast was Alex dik ingepakt ;). En ja ook zelfs een aantal dolfijnen gespot in verschillende kleuren, helaas waren ze een beetje verlegen waardoor ze voornamelijk zo goed als onder water bleven. En de cruise werd nog beter, want daar was wijn:D en de zon was terug kortom volop genieten!!:) Na 2 uur varen was de cruise afgelopen, en gingen we lunchen in 1 van Gui's favoriete cafe's humps break cafe, ja veelal voor ontbijt en lunch. En het was een beetje een amerikaanse stijl. Grote borden vol met eten en enorme messen om het vlees te snijden. Maar het eten was heerlijk:). De rest van de zondag ben ik druk geweest met het maken van een nieuwe week in mijn dagboek, ( gekregen van mijn schoonfamilie) opzoek naar nieuwe plaatsen om te reizen en verder een beetje realaxen want ja dat moet soms ook gebeuren.

Highlights week 13
- shoolholidays Gui
- movie Fast and Furious 7
- my mom's birthday in the Netherlands
- Marion shopping centre
- Savers shopping
- Drive in movie, Cinderella
- Dolphin Cruis
- Humps Break Cafe

This was my story from this week. This time not sooo long hihi so better to read. And yes not every week I have a lot to tell:).

Seee you next time,

Lots of Love,
Anouk

  • 22 April 2015 - 05:08

    Lieke:

    Hey Anouk,

    Bijna buurvrouw! Dat klinkt goed zeg! Gelukkig vermaak je je prima en uit eigen ervaring weet ik dat de tijd dan voorbij vliegt. Druk aan het plannen dan maar.. Geniet van je laatste drie maand! Maar dat gaat vast lukken!

    Liefs Lieke

  • 22 April 2015 - 08:12

    Benno En Sinie:

    Hoi Anouk,

    Voor ons is het fijn dat je over de helft bent, maar je wilt daar nog zoveel doen dat je straks nog tijd te kort komt! Jij moet daar lekker genieten van alles en hier is alles onder controle.
    Groetjes van ons!

  • 22 April 2015 - 19:31

    Bennie En Anja:

    Hey meissie,

    Over de helf al weer, wat gaat de tijd snel.
    En omdat je het daar helemaal naar je zin hebt gaat het voor ons ook sneller om.
    Blijf vooral genieten!!,!

    Kuzz van ons!

  • 22 April 2015 - 20:00

    Bas:

    We gaan op een dag terug.... maar geen half jaar! Haha. Tijd vliegt nu gelukkig. Durfde je er niet op te zetten dat je autopech had

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 9961

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 13 Juli 2015

Cairns ( North Queensland) - Adelaiade ( SA)

06 Juli 2015 - 10 Juli 2015

adelaide (SA) - Cairns ( North Queensland)

30 Mei 2015 - 01 Juni 2015

Gold coast ( Quens) - Adelaide (SA)

25 Mei 2015 - 30 Mei 2015

Adelaide (SA) - Gold Coast (Queensland)

02 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Perth (WA) - Adelaide (SA)

01 Mei 2015 - 02 Mei 2015

Adelaide SA) - Perth ( Western Australia)

06 April 2015 - 06 April 2015

Brisbane (Queensland) - Adelaide (South Australia

03 April 2015 - 03 April 2015

Adelaide(South Australia) - Brisbane(Queensland)

27 Maart 2015 - 29 Maart 2015

Kangaroo Island

18 Februari 2015 - 22 Februari 2015

Adelaide (South Australia) - Melbourne (Victoria)

17 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Sydney (New south Wales) - Adelaide (AUS)

07 Januari 2015 - 08 Januari 2015

Amsterdam (NL) - Sydney (AUS)

Landen bezocht: