Adelaide week 24 29-6 t/m 05-7 2015 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anouk Horstman - WaarBenJij.nu Adelaide week 24 29-6 t/m 05-7 2015 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anouk Horstman - WaarBenJij.nu

Adelaide week 24 29-6 t/m 05-7 2015

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Juli 2015 | Australië, Adelaide

Hello again,

Time for another story this time about week 24. A normal week so still bussy but better to do.

De laatste week voordat de 2 weken school vakantie begon, dus deze week was het eigenlijk nog als normaal de 2 baby's waren thuis en de oudste ging naar school. Verder was iedereen weer helemaal beter en gelukkig was baby Alex weer bijna de oude. Want na een paar weken zeer intensief met hem bezig te zijn geweest was dit voor hemzelf en ons toch wel veel beter. Nu had je soms weer tijd voor een aantal kleine andere dingen! Verder was het voor mij helaas op woensdag middag de laatste keer kindergym, wat was dat leerzaam en tof om te zien. Blij dat ik dat meegemaakt heb en ook duidelijk de vooruitgang kon zien. En daarnaast was het na het boeken van de vlucht naar cairns vorige week ook tijd om iig vast het hostel te boeken. En verder opzoek naar een intro duik of misschien meerdere en een leuke boot tour door het Great Barrier reef. Maar dat laatste was nogal lastig, het beste en eigenlijk de enige optie om te duiken in het GBR is gekoppeld aan een tour, omdat we niet genoeg ervaring met duiken hebben en omdat het anders ook daarnaast soms te gevaarlijk is ivm haaien. Maar bij de tours was het elke keer maar 20 minuten duiken, niet zoveel duss... maar aanstaande week nog maar even verder opzoek! Het grootste deel is geboekt gelukkig dus de rest kunnen we ook nog ter plaatse in het hostel bekijken. En verder was ik natuurlijk druk met al die oneindige solicitaties maar we gaan vrolijk verder en ik blijf op elke vacature wat me wat lijkt vrolijk soliciteren haha. Maar eerst een beetje vakantie is voor mij ook geen probleem, zolang ik maar geen maanden thuiszit.

En toen was het weekend, vrijdag niet zoveel gedaan want vooral bijkomen van de drukke week en opzoek naar duik en snorkel tours. En zaterdag middag zijn we naar een klein oud dorpje Clarendon geweest ongeveer een half uur vanaf waar wij wonen. Maar het was idd klein hahah duss na 1 uur hadden we het daar wel gezien en zijn we naar een andere plaats in Adelaide geweest voor een mooie natuurwandeling. Prachtige natuur en een heerlijk weertje! Na de tijd ff naar mijn huis om mijn tas te pakken want ik bleef gezellig een nachtje slapen bij Annika:). En daarna eerst ff langs BLockmaster om wat DVD's te huren, maar omdat wij geel lid waren en hier niet permanent woonden konden we geen DVD huren. Maar gelukkig was er een grote sale waardoor kopen eigenlijk duurder was dan huren. Dus ik had een enge thriller uitgezocht en Annika een romantische komedie. Voor mij was de thriller niet bepaald eng, maar annika zat het meest van de film weggedoken onder de dekens hahah. Het was voor mij meer een goed verhaal met weinig schrikmomenten. Ik ben veel erger gewend hahah dus deze kon ik zonder probleem kijken. En daarna de komedie want anders was Annika bang dat ze niet kon slapen! Maar het was een leuke film en na de films was het 1 uur 's nachts dus tijd om te slapen maar :D. De volgende ochtend appeltaart als ontbijt en daarna klaarmaken. We wisten niet zo goed wat we moesten doen ivm weer en budget, dus maar naar shoppingcentre Marion gegaan, we waren niet van plan om veel te kopen maar in de winkels kijken is altijd een leuke bezigheid. En en en als kers op de taart heeft noukes een go pro hero gekocht. Wel het oudste model omdat ik anders niet genoeg geld overhield voor cairns. Maar een leuk ding en nu kan ik onderwaterfoto's maken in cairns :D. Anders moesten we een dure maar slechte camera huren en mijn go Por mag ik houden en ga ik vast nog veel meer gebruiken in de toekomst!:D Dus ik was zeker blij met de koop, en thuis direct uitgevogeld hoe het werkte, gelukkig zeer makkelijk met weinig knoppen hahah:D. Duss hopelijk zien jullie binnenkort foto's van de prachtige onderwater wereld in Australië. THe End


Higlights week 24
- last time kindergym
- Clarendon
- walking in the nature in Adelaide
- Blockmaster
- Sleepover with Annika
-Shopping centre Marion
- Go Pro Hero :D


See you next time!!

Lots of love,

Anouk

  • 08 Juli 2015 - 08:27

    Benno EnSinie:

    Hoi Anouk,
    Weer een leuk verhaal van jouw. We wensen je veel plezier in Cairns, maak er veel foto onder water waar we echt naar uitkijken en pas goed op je zelf!

    Tot gauw en de groetjes van ons.

  • 08 Juli 2015 - 20:03

    Resie:

    Hallo Anouk,

    Misschien kun je een gymclubje voor kinderen met een beperking oprichten in Geesteren?

  • 09 Juli 2015 - 09:33

    Bas:

    Jij hebt ook vaak genoeg achter een kussen gezeten als ik een enge film had! Ik hoop dat insidious 3 nog draait als jij er weer bent, ghehe. Gaaf he, zo'n gopro? Geniet er van :).

    Loveyouuu babe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 9951

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 13 Juli 2015

Cairns ( North Queensland) - Adelaiade ( SA)

06 Juli 2015 - 10 Juli 2015

adelaide (SA) - Cairns ( North Queensland)

30 Mei 2015 - 01 Juni 2015

Gold coast ( Quens) - Adelaide (SA)

25 Mei 2015 - 30 Mei 2015

Adelaide (SA) - Gold Coast (Queensland)

02 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Perth (WA) - Adelaide (SA)

01 Mei 2015 - 02 Mei 2015

Adelaide SA) - Perth ( Western Australia)

06 April 2015 - 06 April 2015

Brisbane (Queensland) - Adelaide (South Australia

03 April 2015 - 03 April 2015

Adelaide(South Australia) - Brisbane(Queensland)

27 Maart 2015 - 29 Maart 2015

Kangaroo Island

18 Februari 2015 - 22 Februari 2015

Adelaide (South Australia) - Melbourne (Victoria)

17 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Sydney (New south Wales) - Adelaide (AUS)

07 Januari 2015 - 08 Januari 2015

Amsterdam (NL) - Sydney (AUS)

Landen bezocht: