Adelaide week6 23-2 t/m 01-3 2015 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anouk Horstman - WaarBenJij.nu Adelaide week6 23-2 t/m 01-3 2015 - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anouk Horstman - WaarBenJij.nu

Adelaide week6 23-2 t/m 01-3 2015

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Maart 2015 | Australië, Adelaide

Hi Mates I am back again for my next stroy.

Na mijn prachtige, geweldige, toffe trip moest ik maandag wel gewoon weer aan het werk. Maar niet getreurd hoor want ja dat betekend natuurlijk ook weer geld verdienen voor mijn volgende trip:). Die er zeker binnenkort gaat komen, nog even kijken wanneer en hoe maar dat komt wel goed. Ik heb nog genoeg op de planning wat ik graag wil doen:D. Maar of ik tijd heb voor al mijn prachtige plannen weet ik niet. Dan maar een keer terug op vakantie samen met mijn Bassie.

Mijn week begon direct prachtig!! ik kreeg namelijk mijn pakketje binnen uit Nederland die Bas een paar weken geleden had opgestuurd. En dat was voor mij een verrassing want ik dacht namelijk dat het nog wel wat langer zou duren. En daarin zat mijn mooie Hp Elite book ( een wat kleinere laptop). Beplakt met prachtige fotostickers van Bas en mij en een top uitgekozen laptop hoes. Wauuw super super lief mijn week kon niet beter beginnen dan dat! Verder moest er deze week natuurlijk ook gewerkt worden, dit was de laatste week dat ik de hele week samen met Lucie was want vanaf volgende week gaat ze weer 3 dagen werken. Dus de laatste dingen te leren voordat ik er alleen voor sta. Maar daar heb ik eigenlijk alle vertrouwen in want ik kan mezelf goed redden met de kids. En wanneer ik alleen ben is alleen de jongste thuis en de oudste voor en na school dus net iets rustiger dan met 2 baby's. Het was een rustige week waarin we het wandelen weer op gingen pakken, en ook natuurlijk genieten van het mooie weer zolang het nog zomer is. Dus dinsdag ochtend zijn we naar Port Adelaide geweest samen met de baby's om daar een stuk te wandelen en te picknicken op het gras. Alle stranden zijn mooi maar deze was weer net iets anders, Helder wit zand en de zee had zulke mooie kleuren en daarnaast was hier meer groene natuur om het strand.

Voor woensdag werd ik gevraagd of ik de middag kon werken ivm met een drukke middag voor Lucie, en natuurlijk ben ik de moeilijkste niet en zelf ook erg flexibel dus deze middag lekker gewerkt:). Toen was het donderdag en na dat gui terug was van school hebben we een wandeling gemaakt langs het stand. Zelfs de baby's vonden het geweldig hihi lekker frisse wind en de geluiden van de zee blijven fantastisch.

Vrijdagmiddag was ik wel vrij, maar eerst was er nog therapie voor Joanna en dit vind ik namelijk erg interessant dus hiervoor ben ik gebleven. Daarna heel even naar het park geweest om te chillen... jaa das soms ook best wel heel fijn!! En daarna rond 5 uur gingen we met de familie naar het strand en hebben we daar Fish and Chips gegeten. Echt strandweer was het verder niet meer want de zon was weg, de zee was grauw en er was wind dus een beetje frisjes hihi. Daarna weer snel naar huis om te douchen en aan te kleden, want ik had met Annika afgesproken om samen naar het Fringe festival te gaan en nu een ander deel wat een heel stuk groter is. Het zag er zo leuk en gezellig uit met alle lampjes en kraampjes. Verder waren er shows en winkeltjes en kon je er wat eten en drinken. Het was een erg gezellige avond en nacht op het festival. Voor we het wisten was het al weer tijd om naar huis te gaan jammer maar helaas... maar het festival is nog 2 weekenden dus ik ga vast nog wel een keertje terug.

Omdat het zaterdag niet echt bepaald weer ging worden, jaa zelfs met regen en onweer hier in Adelaide, had ik met Annika afgesproken om gewoon wat te gaan shoppen overdag. Wederom een erg gezellig middag en natuurlijk ook weer wat gekocht hihi:P Aan het eind van de middag was het tijd om wat craft te gaan doen. Ja mijn Hostmom Lucy is namelijk een proffecioneel scrapbooker en dus handig in het maken van kaartjes en decoratie. Omdat ik zelf ook een beetje cratief ben aangelegd en het leuk vind, ik heb namelijk al 2 kaartjes samen met Lucy gemaakt. Ben ik daar een paar uur mee bezig geweest:). En om de avond af te sluiten was er pizaa, wine and ofcourse cheese:). Wederom een erg gezellig avondje met mijn hostpartents door af en toe dit te doen en met elkaar verhalen uit te wisselen,wordt de band die je opbouwt wel veel sterker.

And last day Sunday rest day. Ja dat zeggen ze normaal maar nee voor mij niet voor mij was het meer computer day. Eerst was ik namelijk een aantal uur druk met mijn blogs van de laatste 2 weken en vooral die van mijn trips waren erg lang en kostten daarom veel tijd. Maar goed zo houd ik wel iedereen op de hoogte en kan ik er later altijd naar terugkijken. Dus na ongeveer 3 uur type werk was dat voltooid hahah. En daarna vast een beetje bezig geweest met foto's op de computer zetten en sorteren maar daar ben ik nog lang niet mee klaar. Dus wanneer ik dit weekend meer tijd heb ga ik daar weer mee verder ;).
En en ja de volgende dag was een speciale dag want Gui mjn oudste kind was jarig. Dus zondag avond alvast wat dingen gedaan en gemaakt om het de volgende dag eens flink te vieren;). En daarbij het einde van mijn verslag van week 6.

Highlights
-The gift from my boyfriend Arrived.
- Walking on beaches
- Worked on Wednesday
- Friday park, and fish and chips at the Beach
- Friday night Fringe festival garden of the lights together with Annika
- Saturday Shopping by Savers with Annika
And pizza, wine and cheese with Family very nice to build on the familyband :)
- Doing craft with Lucy
- Buzzy with blogs and organising my photo's from Aussie


See you next week!!
Lots of love,

Anouk

  • 04 Maart 2015 - 11:12

    Bas:

    Pfew.. een wat kortere blog. Die andere was wel een beetje lang, haha. Je laptop bevalt goed zei je; gelukkig maar. Het is je gegunt. Kan niet wachten tot de volgende blog!

    Loveyou <3

  • 04 Maart 2015 - 17:03

    Bennie En Anja:

    Hey Noukie,
    Deze keer niet zo"n lang verhaal, maar dat is niet erg.
    Ik lees dat je druk was met de foto's op je laptop zetten!
    We zijn benieuwd naar al die mooie foto's!

    Veel liefs Pap en Mam

  • 04 Maart 2015 - 18:25

    Benno En Sinie:

    Hoi Anouk,
    Je verhaal was kort maar krachtig, maar we hebben er weer van genoten. Volgende week veel succes als je home alone bent met de kids. Maar dat gaat wel lukken.
    Groetjes uit het natte en koude Almelo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 9958

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 13 Juli 2015

Cairns ( North Queensland) - Adelaiade ( SA)

06 Juli 2015 - 10 Juli 2015

adelaide (SA) - Cairns ( North Queensland)

30 Mei 2015 - 01 Juni 2015

Gold coast ( Quens) - Adelaide (SA)

25 Mei 2015 - 30 Mei 2015

Adelaide (SA) - Gold Coast (Queensland)

02 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Perth (WA) - Adelaide (SA)

01 Mei 2015 - 02 Mei 2015

Adelaide SA) - Perth ( Western Australia)

06 April 2015 - 06 April 2015

Brisbane (Queensland) - Adelaide (South Australia

03 April 2015 - 03 April 2015

Adelaide(South Australia) - Brisbane(Queensland)

27 Maart 2015 - 29 Maart 2015

Kangaroo Island

18 Februari 2015 - 22 Februari 2015

Adelaide (South Australia) - Melbourne (Victoria)

17 Januari 2015 - 18 Februari 2015

Sydney (New south Wales) - Adelaide (AUS)

07 Januari 2015 - 08 Januari 2015

Amsterdam (NL) - Sydney (AUS)

Landen bezocht: